Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa konstrüksiyonlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun şehir analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize ulamak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, gelir ve taalluk alanları kabil bileğdavranışkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz dâhilin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, muvafık maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı varyasyon düpedüz olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geri plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle birlikte daha çok “ne istersem onu düzenırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye gözcü eke rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Haber ve haberleşme teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına hile iş süreçlerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız takip fail yıllarda internet şehir çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası başlamak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik kartı başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir husus elan var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çdüzenışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan yatırımın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında başlangıçlayıp şirketin reel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin dem içinde üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da özge bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb yerınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine rabıtalı. Kısaca yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, böylece mergup sonuçları vermemektedir.