Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda dünya saha kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tutumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye çıbanlayabilir. Bu manzara vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıfamilyar. 40 evetşın üstündeki bireylerde elan şu denli görülür. Hassaten aheste eşya üstlenmek kadar şiddetli fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, elan şu denli rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da zemin nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, dal, bel ve çıbanparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı tasarrufı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Iyi iyi deniz tüketin. Ab, eklemlere payanda sağlamlar. Bu yüzden her güneş en az 8 çamçak deniz ciğermek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran kadar faik kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Zerzevat ve kâr tüketin. Kemik sağlamlığı ciğerin, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde allıkınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti faik olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin şu denli çalımı sonucunda idrarla bile kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik sağlamlığını sıyanet etmek ciğerin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye kadar protein bakımından paralıca bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 bakımından paralıca olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını yapıcı yönde etkiler. Yeşil çkamer ciğerin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik başüstüneğu ciğerin, kemiklere payanda olur. Hassaten kireçlenmeden meydana gelen balkılara ve şalışverişkinliğe de oflaz hasılat. Kalça kireçlenmesini azaltmak ciğerin yemeniz gerekenler; Yapılan meyanştırmalara bakarak kâr ve zerzevat bakımından paralıca beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin yakıcı bileşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak kadar sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.